tisdag 31 juli 2012

Ont i benen å svamp

Go kväller!

Jag borde egentligen sova, men känner att min plikt mot er som läser är högre, känn er prioriterad! :)

Idag, denna LEDIGA dag, kunde man ju passa på att  sova ut, och äta en lång frukost på altanen, kanske rå om sig själv lite efter en minst sagt omskakande helg.. Men nä! Upp och hoppa slashas, sa min inre röst medans kroppen gjorde brutalt motstånd. Lyckades få med mig min öma moder ut att springa lite, är alltid roligare om man är två hävdade jag. Det var kul.. i 40 min ungefär innan hon utpumpad hade sprngit hem igen. "Jaja" tänkte jag och försvann på ett litet pass själv.. Ett litet pass växte och växte och klockan stannde inte för än det passerat nära 3,50. Behöver jag nämna att jag för tillfället köper en amputation till vvilket pris som helst!!!

Men en sak fick jag med mig från passet, och det var svamp (man hinner kolla rätt mycket på nästan 4 timmars löpning..). Så nu ikväll har jag och mamma varit ute och skördat lite så det räckte till några toast ialf. Smumsigt värre =)

Nä nu ropar John blund så han blir aldeles hes, måste kila, en ny vaker(!?!?) väntar imorn.

Puss och kram, och glöm inte bort att tomten ser dig, även i Juli

/Kårström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar