fredag 3 augusti 2012

Veckoslut

Go kväll på er alla OS-töntar!

Jaha, så var arbetsveckan slut för den här gången.. Sörjer inte särskilt om jag ska vara ärlig. Har äntligen lite ledighet att tala om nu i augusti, så då kanske det kan bli lite roligare inlägg i framtiden, och inte bara jobb-jobb-jobb-jobb!

Ikväll han jag faktiskt med både och (jobb och roligt altså). Efter jobbet hann jag med en dejt med stakmskinen ikväll på Active. Inte varje dag man kör stakintervaller kl 22,17 en fredagkväll.. men så faller lyckan för den som jobbar tre-skifte.. och är utan andra intressen och sociala kontakter en fredagkväll!

Lyckades dock med konststycket att skaffa mig en sponsor på jobbet. Har numer en pålitlig och aldrig-sinande källa (Elise AB) av raggsockar =) Inte vet jag, men det kan inte vara många sommarjobbare som får presenter på arbetet?? Dessa kommer nu mer att bäras vid finare tillställnignar samt på prispodium.

Ha det så bra alla ute i etern, och lyssna på vad er mamma säger!

/Kårström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar