måndag 25 juni 2012

En Midsommardröm

Hejsan på er där ute i sommarstugor, husvagnar och tältsängar!
Allt bra?  Misstänkte väl det!

I helgen var det midsommar i långa landet Sverige, vilket innebär sill, snaps och dansande kring stången med vänner. Jag.... Jag jobbade hela midsommar fram till 22.00. Sen fortsatte mitt firande i bilen upp till Helgum där jag nu har tillbringat helgen.
Här har vi hunnit med att träna både styrka och intervaller, fiskat (storfångst på två laxar vill jag skryta om), ÄTA, men framför allt bara myst, det är ju inte så ofta mellan gångerna vi ses i sommar jag och min bättre hälft.

Nu är Malin på jobbet så det är bara jag och männen kvar i Helgum och vi gör mest ingenting. Ibland är det skönt med vila!!

Ta hand om er och tvätta händerna!

/Andreas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar