fredag 25 maj 2012

Dejtar in sommaren

Hej på er, Kapten Kårström bakom rodret idag!

Ja om det är nån som har missat det så har sommaren gjort sitt intåg,  SÅ även till vinterstaden Östersund.
Som tidigare skrivare har annonserat, så har vi varit rätt upptagna faktiskt här i hushållet. Malin gör sina sista timmar på sin praktik vid testcentret här i Östersund, NVC. Och jag då.. ja jag pluggar vidare, fast snart är det sommarlov (läs arbetslös).
Jag och Malin har faktiskt varit med om något riktigt roligt på sistone, vi  har båda varit del i ett forskningsprojekt mellan en doktorand på NVC och Sollefteå Skidgymnasium. Har blivit en hel del resor till Sollefteå för tester och annat på de stackars eleverna. Själv har jag skrikit mig hes vid mer en ett tillfälle för att pusha de stackars juniorerna uppför Hallstaberget.

Nu  får ni sköta om er där ute i världen, själv ska jag och min bättre hälft faktiskt på dejt nere på Sir Winston och äta och dricka gott, tänk vad två år kan gå fort!

Pussåkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar