onsdag 22 februari 2012

Rundgång i skallen

Hej alla glada! Har suttit på lektion näst intill hela dagen och även suttit och pluggat ett tag nu här hemma medan Andreas är ute och tränar. Jag själv njuter av en vilodag! Eller vilodag och vilodag... Var uppe med tuppen i morse, tro det eller ej! Jag och Andreas var nämligen på bokrean INNAN vi hade föreläsning 8.15.
Blev en hel del fynd! Inspirationsföreläsning om möjligheterna man har efter utbildningen och sedan föreläsning om hur man får barn att vilja stanna inom idrotten. Nu är min hjärna näst intill mos...

Nya framgångar på JVM i dag, både de yngre juniorlagen tog silver i stafett! Stort grattis till er och ett extra stort grattis till min klubbkompis Robert!

Nu ska jag slå omkull mej i soffan, lär väl sova om 3 minuter och 45 sekunder ungefär...
//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar