lördag 22 december 2012

Lucka 22

Har fått vissa klagomål angående dåligt uppdaterande, men nu är jag tillbaka så nu ska det bli ordning igen! Så var det snart jul igen och det betyder att V40n tagit oss till Helgum! Hösten har varit en väldigt stressig historia så man får passa på att njuta av de få lediga (?) dagarna innan det blir fullfart igen. Vi hoppas på utmärkt service här på Hotell Östergransjö så vi får hoppas att de håller standarden även denna gång.

Annars så genomförde jag säsongens premiärtur på skidorna i dag och det känns kan jag säga. Kan ju ana att det inte kommer att kännas bättre i morgon...

Nä, nu har jag visat att jag lever och att världen inte gick under i går.
Puss och kram
Malin

PS. Ett tips är att se årets Mysterier på Greveholm om ni inte redan gjort det. GRYYYYYYMT bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar